Marketing
Dienes Attila marketing, PR
https://youtu.be/lNPweXJhRcA
7 szokás, amit mielőbb vezess be a Facebookon
Azzal a céllal fogalmaztam meg a hét szokást, hogy a legyen egy mankó, amivel ha hétről hétre, hónapról hónapra dolgoznak a követőim, ügyfeleim, akkor látható és kiszámítható növekedést érnek el a Facebook megjelenés segítségével!Gyakorlatilag a 7 szokás egy olyan...
Márkaépítés – Az image téglák
„A Csoportokról, Termékekről vagy Személyekről kialakult képet lépésenként, évekig tart kialakítani. Ez nem valami olyan, amit az ember gyorsan össze tud csapni. Ez a Márkaépítés.” Láthatjuk, hogy két dologgal állunk szemben. Egyik oldalról van az arculat. Ez az, ami...
Így állítsd a könyvedet a (tartalom)marketinged szolgálatába
Kotler szerint a marketing a márkaépítés művészete. A márka régen csak a céged külcsínét jelentette (logó, arculat, névjegykártya stb.). A modern – és számomra szimpatikus – értelmezés szerint a márka az ügyfél fejében lévő kép a cégedről: vagyis hogyan áll hozzád,...
Marketingstratégiák
Milyen könyved van? Regény? Szakkönyv? Mesekönyv? Verseskötet? Receptgyűtemény? Ki a közönséged? Vállalkozók? Szülők? Szinglik? Ezermesterek? Gyerekek? Fiatalok? Idősek? Milyen személyiséged? Extrovertált vagy introvertált személyiség vagy? Ezektől függ, hogy...
Hirdetésszöveg írás
A hirdetés egyetlen célja, hogy felkeltse a célközönség figyelmét. Ez két fontos részből áll: Célközönség: Azokhoz kell szólnia a hirdetésünknek, akiket érdekelhet a termékünk. A potenciális vásárlókhoz. Azokhoz, akik a kattintás után a honlapon magukra ismernek,...
Honlapszöveg írás
Ezen fog eldőlni, hogy a látogatók vásárolnak-e, vagy csak nézelődnek. Ezen fog eldőlni, hogy sikeres lesz-e a honlapod, vagy csak égeti a pénzedet. Ezen fog eldőlni, hogy sikeres író leszel-e, vagy a futottak még kategóriában végzed. (Mert hiába írsz jó könyvet, ha...
Bizalomépítés
„Messziről jött ember azt mond, amit akar.” Így van ezzel a te látogatód is. Nem elég arról beszélni, hogy milyen jó a te könyved. Még az sem elég, ha elmondod, hogy neki miért jó. El kell érned azt is, hogy megbízzon benned. Hogyan tudod felépíteni a bizalmat? Ennek...
A képlet
Minden ezt a képletet szolgálja ezen a szigeten: F x É = NY Ahol F a figyelem, É az érték, és NY a nyereség. Hogyan szerezz rengeteg figyelmet, hogy megmutathasd, milyen értéket adsz az embereknek, és ezzel fogod elérni a nyereséget. Ahhoz, hogy...
A honlap, ami eladott egy hónap alatt 1052 e-bookot
Május közepe volt. Ültem a kanapén, és olvastam egy marketingről szóló könyvet. Épp azt vezette le az író, hogy ha van egy termékünk, és keressük hozzá a megfelelő közönséget, akik vevők lehetnek rá, akkor mi az a három alapvető feltétel, aminek a célközönségnek meg...